Programma 2024-2025(*)
(*) onder voorbehoud van aanpassingen en verdere aanvullingen
Het lesprogramma is opgebouwd volgens het “See-Think-Do-Care model” en afgestemd op de werkplekomgeving. Zo vertrek je voorbereid naar je werkplek, waar je de tijd en ruimte krijgt om jouw kennis om te zetten in de praktijk, met ook een aantal concrete opdrachten (het redigeren van blogs, het bouwen van een website of webshop, het opzetten van social media- en e-mailcampagnes, enz…). Wat je ziet in de lessen ga je meteen kunnen vastpakken en toepassen.
Naast digitale skills zetten we ook in op soft skills die je voorbereiden op de arbeidsmarkt: eigen werk organiseren, omgaan met collega’s en klanten, kritisch reflecteren, oplossingsgericht werken met inzicht in de visie en werking van een bedrijf, … Je ontdekt je sterktes en valkuilen en leert deze inzetten in het werkveld.
Opleidingsonderdeel | Studiepunten |
---|---|
THINK | Van behoefte tot oplossing: creëer een optimale eerste ervaring
|
7
|
DO | Van prospect naar klant: digitale Touchpoints die aanzetten tot actie
|
9
|
SEE | Bereik nieuwe prospects via diverse kanalen en boodschappen
|
6
|
CARE | Van klanten naar partners
|
6
|
WERKPLEKTRAJECT
|
12 |
TOTAAL | 40 |