fbpx Programma 2024-2025(*) | EHSAL Management School

Programma 2024-2025(*)

(*) onder voorbehoud van aanpassingen en verdere aanvullingen 

Het lesprogramma is opgebouwd volgens  het “See-Think-Do-Care model” en afgestemd op de werkplekomgeving. Zo vertrek je voorbereid naar je werkplek, waar je de tijd en ruimte krijgt om jouw kennis om te zetten in de praktijk,  met ook een aantal concrete opdrachten (het redigeren van blogs, het bouwen van een website of webshop, het opzetten van social media- en e-mailcampagnes, enz…). Wat je ziet in de lessen ga je meteen kunnen vastpakken en toepassen.
Naast digitale skills zetten we ook in op soft skills die je voorbereiden op de arbeidsmarkt: eigen werk organiseren, omgaan met collega’s en klanten, kritisch reflecteren, oplossingsgericht werken met inzicht in de visie en werking van een bedrijf, … Je ontdekt je sterktes en valkuilen en leert deze inzetten in het werkveld. 

Opleidingsonderdeel Studiepunten

THINK | Van behoefte tot oplossing: creëer een optimale eerste ervaring

  • Kickstart your year
  • Marketing door mensenogen
  • Websites die werken
  • Webtechnologie: de bouwstenen van het web
  • Mensen zoeken. Hoe speel je daar op in? (SEO) + individuele opdracht
  • Uitleg opdracht SEO + demo Looker Studio
  • Mensen zoeken. Hoe bereik je ze met Google campagnes? (SEA
  • The customer journey in B2B
  • New ways to connect with and understand consumers
  • Marketing & psychologie
  • Vind je persoonlijke kracht als digitale marketeer

7

 

 

 

 

 

DO | Van prospect naar klant: digitale Touchpoints die aanzetten tot actie

  • Kick-off maak je website of webshop (groepsopdracht)
  • Maak je website: Wordpress en Hubspot
  • Maak je webshop: Shopify
  • Impact meten via analytics
  • Return On Marketing Investment (ROMI)
  • De gebruiker centraal: Introductie tot UX en design thinking
  • Optimaliseer je online aanwezigheid: tools om webprestaties te optimaliseren + coaching groepsopdracht
  • Mensen shoppen: conversie campagnes via social media
  • Mensen shoppen: conversie campagnes via Google
  • E-commerce strategie
  • Persoonlijke groei | coaching

9

 

 

 

 

 

 

SEE | Bereik nieuwe prospects via diverse kanalen en boodschappen

  • Content marketing (+ opdracht)
  • Media touchpoints strategie
  • Webteksten die werken
  • Social media like a pro
  • Beeldbewerking voor social media
  • Impact met video
  • Marketing & Design
  • Branding naar de nieuwe generatie
  • Samenwerken met AI

6

 

 

 

 

CARE | Van klanten naar partners

  • In contact blijven zonder dat het stoort via remarketing
  • Van Prospect Relationship Management (PRM) tot Customer Relationship Management (CRM)
  • E-mail marketing + individuele opdracht
  • Marketing automation in de praktijk
  • Customer service, het geheime ingrediënt
  • Legal en privacy voor digitale marketing
  • De nieuwste digitale trends
  • "Leren van elkaar" slotevent

6

 

 

 

 

 

WERKPLEKTRAJECT

  • Al doende leren in een organisatie (duaal digitaal)
12
TOTAAL 40