fbpx Programma | EHSAL Management School

Programma

Het managementprogramma  omvat 19 opleidingsavonden van 3,5 uur en 2 coachingsessies. De sessies vinden plaats op dinsdagavond van 18u tot 21u30 bij  Odisee, Stormstraat 2, 1000 Brussel.  De opleiding start op dinsdag 13 oktober 2020.

Module 1: Marketing planning & digitaal ondernemen 

  • Bouwstenen voor een digitaal marketingproject
  • Een digitaal marketingplan opbouwen
  • Websites die werken
  • Juridische aspecten digitale marketing
  • Innovatie en digitale trends

Module 2: Understanding customer journey & digital touchpoints  

  • Hoe innovatie toepassen in de praktijk? - design thinking
  • Search Engine Optimization (SEO)
  • Website & usability interaction design
  • E-commerce
  • Online research & community research

Module 3: Essential tools & skills / Hands-on

  • Adverteren via Google
  • Google analytics
  • E-mail & marketing automation
  • EssentiĆ«le performance tools
  • Social media: LinkedIn, Facebook en Instagram

Facultatief: Digitaal marketingproject: 2 coachingssessies (30 minuten per coaching)     

Het maximum aantal deelnemers is 35.

Meer programma-inhoudelijke info zoals: kerndoelen, leerinhoud, onderwijsmethoden, evaluatiemodaliteiten, e.d., is terug te vinden in de ECTS-fiche Digitale marketing.