fbpx Operational Excellence in IT | EHSAL Management School

Operational Excellence in IT

Gezien de cruciale rol van het IT-departement binnen een organisatie wordt van hen een gedegen service management verwacht. Tegelijk induceren lean en agile IT ook veranderingsprocessen.

De sessies sluiten af met het befaamde “Marslander game” inzake service management en bereiden deelnemers ook voor op de ITIL4 Foundation certificatie.

Programma

Het programma omvat 7 sessies (deels on campus deels online) van 3,5 uur. De sessies vinden plaats op donderdagavond van 18u tot 21u30 in Odisee/KU Leuven campus Brussel, Stormstraat 2, 1000 Brussel en starten pas in academiejaar 2024-2025.

  • Introduction to Service Management & Cobit2019
  • ITIL4 & preparation for foundation certification
  • Cynefin & Organisational Change Management
  • Lean Management
  • Lean IT & Agile
  • ITIL4 specialist editons: Enhancing SM
  • Experiencing SM: Marslander game