fbpx Kalender 2024-2025 | EHSAL Management School

Kalender 2024-2025

Eerste semester academiejaar 2024-2025

Start postgraduaat maandag 23 september 2024
Herfstvakantie ** maandag 28 oktober t.e.m. zondag 3 november 2024
Kerstvakantie ** maandag 23 december 2024 t.e.m. zondag 5 januari 2025
Examenperiode*

maandag 6 januari 2025 t.e.m. vrijdag 24 januari 2025

Bekendmaking resultaten donderdag 6 februari 2025

* met uitzondering van 1 à 2 examens die in de loop van november 2024 doorgaan

** voor het postgraduaat Digitale marketing en communicatie worden vakantieperiodes afgestemd met de werkplek

Tweede semester academiejaar 2024-2025

Start 2de semester maandag 27 januari 2025
Lesvrije week *

maandag 3 februari 2025 t.e.m. zondag 9 februari 2025

Krokusvakantie * maandag 3 maart 2025 t.e.m. zondag 9 maart 2025
Examenperiode doorlopend 2de semester
Paasvakantie * maandag 7 april 2025 t.e.m. maandag  21 april 2025
Einde postgraduaat woensdag 30 april 2025
Bekendmaking resultaten donderdag 15 mei 2025
   
Examenperiode 3 (tweede zittijd) maandag 2 juni 2025 tot en met vrijdag 13 juni 2025
Bekendmaking resultaten (examenperiode 3) dinsdag 24 juni 2025

* voor het postgraduaat Digitale marketing en communicatie worden vakantieperiodes afgestemd met de werkplek

Getuigschriftenuitreiking

De Plechtige Getuigschriftenuitreiking voor het academiejaar 2024-2025 gaat door op woensdagavond 5 november 2025. Studenten die een getuigschrift behalen, ontvangen hiervoor een uitnodiging in de loop van de maand oktober 2025.

Uurrooster*

De sessies gaan door op Campus Brussel, Stormstraat 2, 1000 Brussel. Gastdocenten geven de cursussen van maandag tot en met vrijdag, tussen 9u30 en 16u30, afhankelijk van het opleidingsonderdeel. Er zijn gemiddeld 15 contacturen per week waarvan gemiddeld een dag per week online doorgaat. Daarnaast moet je wel rekenen op extra taakbelasting per week: individuele opdrachten, groepsopdrachten en realistische bedrijfsprojecten. In het eerste semester ligt de nadruk vooral op contactonderwijs. In het tweede semester wordt er voornamelijk gewerkt aan de verschillende opdrachten, cases en bedrijfsprojecten. 

*Voor het postgraduaat Digitale marketing en communicatie geldt een andere regeling rekening houdend met het werkplekleren.