PrintVerstuurDeel

Postgraduaat Marketingmanagement

Docent Johan Vanhaverbeke geeft een getuigenis over het postgraduaat Marketingmanagement. Intussen nemen de studenten deel aan een marketing business game.

Het postgraduaat Marketingmanagement biedt je de mogelijkheid om intensief alle facetten van de marketing te bestuderen. Je wordt gestimuleerd om via groepswerk alternatieve oplossingen te formuleren voor de cases en op die manier je theoretische kennis in de praktijk om te zetten. Reële bedrijfscases vormen daarbij telkens het uitgangspunt.

Met de uitwerking van individuele taken en groepsprojecten bouw je aan een sterke zelfstandigheid en tegelijk ook aan je persoonlijkheid. Practici garanderen je de nodige diepgang en dompelen je onder in reële bedrijfssituaties. Kortom, deze unieke onderwijsformule bezorgt je concrete praktijkervaring tijdens je studie.
Via een unieke onderwijsformule van gastcolleges, bedrijfscases, groepsopdrachten en coachingsessies doe je relevante bedrijfservaring op. Bovendien leer je op een uitdagende manier om te gaan met deadlines  en bouw je ook verder aan je sociale vaardigheden. Alle lessen worden gegeven door gepassioneerde gastdocenten uit het bedrijfsleven die je actief betrekken bij hun vakgebied. Zo verkrijg je relevante en nuttige bedrijfskennis die je in staat stelt om de realistische bedrijfsprojecten succesvol uit te werken.
Het postgraduaat vormt een afgerond geheel van 240 contacturen (40 studiepunten) en loopt over één academiejaar.

 
Volg ons op Instagram Volg ons op Facebook Volg ons op twitter Bezoek ons op YouTube Bezoek ons bij LinkedIn